Dagens planering

Idag ska jag försöka hålla mig till min planering (jag lovar inget), men jag ska försöka.

  1. Åka till Sportringen, hallsta, för att hämta min nya klubbjack. Det är skitsnygg och värsta skön!
  2. Hjälpa mamma med att städa bort alla julsaker.
  3. Rita en teckning. Jag har inte ritat på evigheter och nu har jag värsta fina idéen så den ska bli verklighet!
  4. Om inte Josse kan ta Spirit så blir det till att åka ut och rida i det fina vädret. Hoppas bara det håller i sig.

Så det var nog allt som jag ska gör idag. Det är inte speciellt mycket men sådanna lördagar måste man ha ibland!

 

Missa inte frågestunden! Sista chansen att fråga, frågor idag! Klicka HÄÄÄÄR för att komma till frågestunden.

 

Tänkte att jag kunde bjuda på lite godingar ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

näst sista bilden va fett skön!

2012-01-14 @ 19:08:01
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0