Frågestund!

Jag läser en del bloggar och de brukar ha en frågestund lite då och då så jag snor idéen till Jumpoffbig. Det är bara att fråga på om allt möjligt! Jag svarar med 100% sanning om det inte blir allt för personligt ;)
Jag har inte kollat med Johanna om det är okej att ha en frågestund men hon brukar gå med på det mesta så jag tror att det är helt okej att fråga henne saker med.

Sista dagen att ställa frågor är den 15/1. Den som ställer flest frågor vinner en länk till sin blogg i varje inlägg under 3 dagar!!

Hare gött! Nu ska jag fixa iordning lite käk sen blir det Jens träning klockan 15:30!!

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

vad har ni för mål i er ridning?

vad är eran högsta dröm?

det bästa som hänt er?



:)

2012-01-07 @ 16:13:35
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/
Postat av: Klara

Hej!



Jag har några frågor, och hoppas de inte är för personliga. Är du kär och har du någon gång varit kär? Vilken skola går du på? Trivs du bra i skolan och med din klass? :)

Kram

2012-01-09 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0