Vart tog all tid vägen??

Har inte haft mycket att göra idag men ändå har jag inte haft tid att blogga fören nu?? Visserligen tog hästarna ca 4h men det gör dem varje dag.
 
Jag tömkörde Elmer idag, första gången jag gjorde det och han förstod inte riktigt vad jag ville. Men när jag fått ut honom på vägen så gick han i alla fall framåt och svängde bara när vägen gjorde det. Vi hade lite problem att ta oss ut till vägen då han hela tiden vred och vände på sig, tror inte att han tyckte om när jag gick bakom.
 
Spirit fick faktiskt ett ridpass, red ut och galoppa då det var så himla fint väder. Det gjorde faktiskt inte så ont i rumpan men eftersom att jag stod i lätt sits typ hela tiden så skulle det var konstigt om det gjorde ont. Det är inte lätt när man har blåmärken på rumpan... Men Spirit skötte sig exemplariskt, han är min lilla ängel <3
 
Hoppas ni haft en grym dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0