Spirit - Yannicträning!

Så sjuuuuuukt rolig träning, krävande utan dess like men sjukt kul!
 
En massa olika kombinationer och tre kombinationen kommer jag leva på länge, Spirre bara flöt på som att det inte va nått och det låg på 1m. Har inte hoppat 1m kombination på jag vet inte när! Fick till ett par riktigt fina språng på hinder som jag nu kan kalla hinder och inte bara nått litet fjutt. Visserligen ramlade jag av två gånger men skit samma säger jag bara, allt annat var suveränt! Har dock lite ont i rumpan då jag landade på markbomen på vänster sittben och de flesta som känner mig vet att jag inte har nått fläsk på rumpan vilket gjorde att sittbenet fick hela smällen... Men, men ba på't igen!
 
Lägger ut film imorgon då jag känner att sängen är väldigt lockande just nu, använder mina sista krafter till att skriva det här inlägget. 
 
God natt och sov sött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0