Spirit - ponnyn värd att älska!

Pay'n Jump men Elmer idag 90, 1m. Skriver mer om det tillsammans med filmen.
 
Spirit fick en tur ute med mig, Linn och Hux. Det kändes verkligen att jag hade en ponny idag och det är en så stor skillnad mot storhäst. Även fast Elmer inte är så stor så är det andra rörelser och andra beteenden som gör den stora skillnaden. Spirit var jättefin, jag krävde ingen av honom men han sökte sig lite framåt neråt när vi travade och det kändes jättebra, sen ett plus i kanten är att han tar ut steget mer när han är ute (helt omöjligt att sitta i traven då men det är svinfin). Så idag var en väldigt positiv dag för mig och Spirit. 
 
Nu ska jag ha en liten "Pamper Evening" bara för att sätta en prick över I:et för dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0