SpeakerJ

Hej allihopa !
 
Idag var det som sagt seriehoppning på klubben ! Tyvärr så har jag min rygg blivit värre så allt jag får göra för tillfället  är att skritta. Inget stallarbete nästan, ingen hoppning och ingen tävlan, surt är det men sånt är livet....
 
Jag agerade istället speaker på dagens tävling och min kära mamma agerade tidtagare och stöd till mig ! :) Det var nervöst i början men sedan släppte det och allting bara flöt på ! Fick beröm efteråt om hur lugnt och tydligt jag pratade och det är riktigt roligt att höra ! 
 
Måste ge massa creed till min kära bloggkollega Linnéa ! Så otroligt duktig med både Spirre och Elmer. Hon gjorde 4 mycket fina rundor idag, och grattis till första platsen !!! :D
 
Jag vet inte om jag kommer uppdatera så mycket under den här tiden jag är skadad. Jag kommer ha mycket tid att skriva men nog inte så mycket att skriva om. Så nu har jag en fråga till er:
 
Är det något speciellt ni vill veta, vill att jag ska skriva om ? Kommentera då detta inlägg så ska vi se om vi kan fixa fram det ! :)
 
 
Åhhh vad jag längtar till sommaren just nu !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0