Ramlade jag av?

Okej... Vet inte riktigt hur jag ska räkna med dagens avsittning/avramling.
 
Jag red barbacka på Elmer idag och när jag ridit färdigt ställde jag upp framför stallet, släppte tyglarna och skulle sitta av genom att ta benet över halsen istället för över rumpan (brukar göra så när jag rider barbacka för att inte krossa mobilen). Har gjort det massvis med gånger på Elmer men den här gången så nosar han på snöskyffeln som står bredvid ingången till stallet (bilden nedan visar den) och helt plötsligt hoppar Palle (stallkatten) fram ur sitt lilla kryp in under snöskyffeln varav Elmer hoppar jämnfota bakåt. Det resulterar i att jag som nästan fått över benet flyger upp och sen landar på höften på backen... 
 
Vet inte riktigt om jag ska tolka det som en avramlig men jag landade inte på fötterna fast jag var ju ändå på väg av?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0