Praktiken!

Varit på praktik idag då, haft en jättebra dag där jag gosade mycket med hästarna. Älskar att gosa med Calle han är bara för go, vill ha den hästen! Men han är säkert svindyr och eftersom att han hålls på att rida in så kanske han inte är så bra till mig då jag inte har en aning om hur man rider in hästar... Jag har utbildat Spirit och försöker utbilda Elmer men båda var inridna när jag började rida dem vilket är en väldig skillnad.
 
Men någongång i framtiden så kommer jag lära mig att rida in hästar för jag vill kunna föda upp lite hästar, kanske. Jag vill i alla fall kunna föda upp minst en häst och jag vet redan vad den ska heta om det blir en hingst. 
 
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0