Norrköping!!

Haft tre härliga dagar med klassen på Skogslotten, Norrköping. Vi körde fyrhjuling och traktor och hade teori, jag ska så ta traktorkort men fick nöja mig med fyrhjulingskort så länge men det är inte dåligt det heller. All köring var sjukt kul även fast traktorn inte körde så fort. Med fyhjulingen fick vi göra vanlig köring i början, start och stopp, sen fick vi köra i en terrängbana och jag tror inte att jag gjort något som är så kul någonsin! 
 
Med traktorn fick vi först göra baskörningen start,stopp och backa. Sen när vi fått koll på den fick vi backa med släp och förslytta en last med hjälp av den här gaffelsaken som man kan flytta upp och ner. Fick aldrig lära mig vad just den heter men en massa andra saker kan jag nu utantill. 
 
Det sista vi gjorde var ett teoriprov och jag fick alla rätt 30 av 30, sjukt glad! Så nu har jag ett förarbevis på fyrhjuling!
 
Det är inte jag på bilderna utan det är andra från klassen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0