Magin av en graman <3

Min älskade lilla plutt ponny var helt underbar idag!!!!!
 
Åkte till ridhuset i hallsta med Spirit idag för att trimma lite till morgondagens pay'n ride. Passet började hyfsat bra men Spirit ville inte riktigt ta det till nästa nivå men då fick jag låna en graman av Nina som var där och red med Dart. Jag har aldrig ridit med graman på Spirit men jag har varit lite nyfiken på hur han skulle reagera om jag red men en. Så jag red runt lite med den för att känna lite på hur han gick med den, han tog det till nästa nivå och kanske en till och det var helt underbart!
 
Så imorgon efter pay'n riden så åker vi in till någon hästbutik för att skaffa oss en egen graman. Den kommer då förhoppningsvis hjälpa mig och Spirit med övergångarna samt att verkligen jobba på rätt sätt. Sen kommer vi inte behöva bråka med dressyren vilket kommer vara så skönt att slippa. Eftersom att han då förhoppningsvis jobbar på ett korekt sätt kommer jag kunna jobba mer på min sits och bli stadig så det är en win win for everybody!! 
 
Den här veckan har varit helt fantastisk, jag lever på rosa moln!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0