Lovin life!

Lång dag idag.. Jag var ju tvungen att gå upp tidigt för att åka in till skolan. Vi börjar med traktorkortsteori på torsdagar så jag måste åka in till skolan. Det låter kanske lite som att jag tycker att det är pest och pina men jag har haft en jäkligt bra dag. Hela veckan har varit rolig och bra, har haft nått att göra varje dag eftersom att det varit skola varje dag.
 
Hästarna idag fick vila då min rumpa inte riktigt tycker att det är okej att sitta på hästryggen än. Blir till att tömköra imorgon om rumpan fortfarande inte vill samarbeta... Men att ramla av händer ibland och då får man ta det lite lugnt så att kroppen hinner återhämta sig efter smällen. Jag märkte i höstas när Elmer skickade mig all världens väg att jag kanske borde tagit det lite lugnare då ryggen fick sig en ordentlig smäll men jag körde på och struntade i att ryggen gjorde ont som satan. Har lärt mig en läxa sen då kan man säga. 
 
Hoppas ni haft en toppen dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0