Lite uppdatering om hästarna

Okej, jag är tillbaka från Norrköping och har varit det sedan onsdag eftermiddag. Jag hann inte med att gör tidsinställda tyvärr och varför jag inte bloggade i onsdags och igår vet jag inte. 
 
Men nu är jag tillbaka från min lilla "bloggpaus". Jessica hade Spirit måndag-onsdag den här veckan eftersom att jag var i Norrköping så Spirit har fått röra på sig lite i alla fall men Elmer fick vila måndag och tisdag. När jag kom hem i onsdags åkta jag raka vägen ut till hästarna för att rida Elmer. Vi skrittade och travade ut lite och han var lite stutsig och ville busa lite därav red jag till ridhuset igår med honom för att han skulle få stutsa lite och om jag ramlar av i ett ridhus behöver jag inte vara orolig för att han sticker. Jag ramlade dock inte av vilket var tur men han stutsade en del i galoppen men det var inga jobbiga bockar, mest glädjeskutt från hans sida. Han tycker att det är jätteroligt att jobba har jag märkt och då kan han få göra lite skutt ibland.
 
Spirit fick stå igår... Har inte ridit honom sen i söndags och jag har verkligen längtat efter att rida honom när jag var i Norrköping men det sket sig igår, får se om jag kan skritta med honom idag om jag inte kommer hem för sent efter skolan (slutar 15:30 på bellevue). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0