I'm living my dream

Som jag skrev igår så skulle Elmer skrittas och Spirit skulle vara prio ett och faktiskt så blev det så som jag tänkt för en gång skull. Men en annan sak som inte riktigt föjlde planerna var att jag tänkt rida iväg till ridhuset med Spirre men det var så mycket folk som red där redan så jag travade på vägarna runt Bästa istället som var väldigt mycket mer uppskattat av Spirit. Han var jättefin dock lite stark men han har ju stått i tre dagar så det är inte så konstigt.
 
Sen en liten parantes är att Robin Stjernberg har slått rekord i hur många gånger en och samma låt har spelats under en dag på Spotify. You hade spelats ca 649 000 gånger!!! Fullkomligt ÄLSKAR den låten som ni redan vet och jag kan lätt säga att jag är en av de som lyssnat på den hundratals gånger!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0