Hoppträning 12/3 - 13 med superduperduktiga Elmer

KLICK!
 
Där så började allt funka, har kämpat i dryga 4 månader nu och jag vet att det har gått framåt men IDAG, idag så var det så himla tydligt med min känsla och sen på filmen. Kan inte sluta le då jag lever i extas! Jag börjar verkligen lyckas med att försöka få Elmer stark och redo för att gå banor på 1m felfritt. 
 
Idag var det fokus på rytmen och lite kruligheter med lite vägar och allt bara funkade. Jag har försökt att bara hålla en bra rytm, det har varit mitt mål varje träning och tävling och i söndags fick jag en bra rytm i 90cm och idag på träningen så var den så sjukt mycket bättre. Elmer jobbade på i en bra form och jag fick upp honom så att han inte gick allt för mycket på bogarna och galoppen kändes svängbar och reglerbar! Allt på en gång och det kom som en chock så jag kan inte beskriva hur glad jag är!!! 
 
Nu lägger jag mig verkligen med ett leende på läpparna, god natt och dröm sött!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0