Hästarna klara för dagen!

Blev inte mycket rida idag, gör för ont i rumpan... Vill kunna sitta i sadeln imorgon då jag tar med mig båda pållarna till hallsta för att tävla (seriehoppning). Elmer fick en liten tur barbacka och Spirit fick ungefär samma men med lite trav och galopp, han har börjat fått havre igen nu så då måste han gå i alla gångarter varje dag för att inte bli helt omöjlig i övergångarna. 
 
Imorgon blir det då 80, 90 med Spirre och 90, 1m med Elmer, det blir första gången jag hoppat två hästar på "tävling" så det kommer bli en ny erfarenhet som är väldigt nyttig, jag hoppas på det bästa och att jag inte blir allt för stressad då allt bara bruka skita sig då. 
 
Hoppas ni haft en bra dag i solen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0