Halloj!

Dålig uppdatering under helgen.... Men jag har haft en del att stå i så bloggen var inte högsta prioritet.
 
Har under dagen ridit iväg till Bärsta med Elmer och varit med på en Pay'n ride med Spirre. Båda pojkarna var jättefina idag och jag kände verkligen att min ridning går framåt vilket är en sjukt härlig känsla! Spirit var jättefin på framridningen men spände till inne på banan och när han blir spänd så försvinner bjudningen och då blir stödet inge bra osv. Men han gick stundtals bra och får jag nu rida lite med en graman då kommer övergångarna nog bli bättre i alla fall. För första avbråttet till trav efter galoppen var typ så att jag tappade hakan.
 
Nu ska jag packa grejer som jag ska ha med till Norrköping och efter det blir det till att skriva tidsinställda för det finns till 99% säkerhet inte internet där borta...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0