Elmer - Lottaträning!

Det blev inte som jag hade tänkt, Elmer fick förlja med till Sura istället för Spirit så Spirit får hänga med till träningen ikväll för Yannic. Det passade så bra att ta med Spirit till Hallsta idag så jag kände att det va lika bra att ta Elmer till Sura då. 
 
Elmer var jätteduktig, gjorde verkligen sitt bästa och sista rundan var helt amazing. Vi stötte på lite komplikationer under framridningen men utan dessa skulle jag inte kunna uppskatta honom på det sättet jag gör när han gör något riktigt bra!
 
Nu på eftermiddan har Elmer fått nya dojor, så innan Camilla kom till stallet fixade jag och mamma stallet, så nu blir det till att vänta i 2h innan vi åker ut till stallet ännu en till gång idag för att lasta Spirre och dra iväg till Hallsta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0