Dagens stall 12 mars 2013

Elmer fick en barbacka tur i både skritt och trav, han blev hur mjuk som helst och jag ville gärna ta en vända till med honom men faktumet att jag frös händerna, fötterna och öronen av mig gjorde att det bara blev en uteritt på 1h. Gick även förbi Gränby som jag bara gått förbi med honom när det varit mörkt så han var lite på tårna, kanske därför han blev så fin när han slappnade av efter att vi travat lite. Mycket stolt över Elmer idag!
 
Spirit fick vila idag då han vaccineras någon gång under dagen. Imorgon blir det hoppträning med Elmer och Spirit skrittas.
 
Hoppas ni haft en toppendag!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna & Josefine

Vinnarna av veckans blogg uppe! Vem vet det kanske blev du! ;)
Direktlänk: http://stallmuppisarna.blogg.se/2013/march/vinnarna-av-veckans-blogg.html

Kraam

2013-03-11 @ 19:29:57
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0