Dagens hästar!

Halloj!
 
Har idag skrittat lite med Spirre och har tränat för Charlie med Elmer. Mitt påskägg i år bestod av en hoppkurs på Bärsta. Två pass, ett markarbetspass och ett med lite mer hoppning, hade markarbetspasset idag och hoppningen är imorgon.
 
Elmer var väldigt spänd i början men blev mjukare och mjukare ju mer vi började jobba vilket var väldigt skönt. Jag var själv spänd och nervös för att rida för Charlie. Han är ju liksom B-tränare och jag jobbar för honom, sköter hans hästar och ibland till och med ridit Clinton och Indora. Men det gick bra fast det kändes som att jag var jättedålig... Det vi gjorde var väldigt basic och det märktes tydligt vart Elmer blir svag och inte orkar hålla tempot. Så jag ska lägga upp travbommar och jobba det vi jobbade på idag varje gång jag rider iväg till Bärsta i framtiden. 
 
Hoppas ni haft en bra dag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0