Dagen 6 mars 2013

Började dagen med praktik på Bärsta, såg inte så mycket av Charlie och Ulle då de var iväg med Asco, Dompe, Indora och Candy till Strömsholm (tror jag). Så det var en lugn dag på gården men dock lite öde. 
 
Efter praktiken så blev det att åka direkt ut till mina hästar och fixa stallet där, för en gång skull hade jag lite tempo när jag mockade deras boxar. Jag brukar ta det väldigt lugnt och mysa lite med pojkarna men idag ville jag bara hem. Är en aning mörbrultad från igår (kan inte sitta på vänster skinkan)... Men jag bet ihop och skrittade i alla fall ut lite med grabbarna.
 
Nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar och efter det blir det till att fixa iordning filmerna från igår som jag lovat!
 
Hoppas ni haft en toppendag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0