Då var det kväll!

Som jag lovat så har jag nu skrivit tre inlägg idag! Hoppas nu att filmen går att kolla på för orkar inte sitta och ladda upp ännu en till, haha.
 
 
Pojkarna idag fick en uteritt med både trav och galopp samt lite skogsridning. Längesen jag red i skogen så kände att det var på tiden men... Det hann bli mörkt när jag skulle rida Elmer, eller asså det var ljust när man hade öppna fält bredvid sig men inne i skogen var det becksvart! Min puls var inte under 100, hehe. Men som tur var så trivs Elmer väldigt bra i skogen så då var han hur lugn som helst till skillnad från när man rider förbi lite hus och liknande då han får syn på något (vet inte alltid vad han kollar på) och börjar backa... Men travar man och han inte får chansen att bryta av så brukar det gå bra!
 
Spirit var som alltid när man är ute, lite emot att galoppa bortåt men hemåt får han nya krafter och bromssträckan är då 500m...
 
Imorgon blir det Lottaträning med Spirre och på kvällen Yannicträning med Elmisen, sov gott och dröm sött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0