23/3 - 2013

Haft en jättehärlig dag idag, har varit på asbra humör hela tiden även fast jag storstädade mitt rum! 
 
Red ut en sväng barbacka med Elmer och han var inte så pigg på att vilja ha mig kvar på ryggen i galoppen... Men jag höll mig kvar som tur var! Han var jättefin men han tyckte att det blev lite för mycket i galoppen så han sa ifrån men då får man bara smaka på ännu hårdare jobb vilket han borde veta vid det här laget. 
 
Spirit fick en tripp till ridhuset nu på kvällen och alltså den ponnyn! Han kan fortfarande, efter fem år, göra så att jag tappar hakan. Älskar verkligen den ponnyn, det kommer att bli jättejobbigt att sälja honom sen om det fortsätter på det här viset. Kunde till och med göra slut i galopp och det var ju inte ens på världskartan när Spirit blev min. 
 
Fick även ett litet spontant besök av mina kusiner idag, det var ett tag sedan man träffade dem så det var trevligt. Speciellt eftersom att de hade med sig någon ny sort ballerina kakor som var helt sjukt goda! De var marrängsviss, verkligen en kaka som jag rekommenderar!
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0