KZ Time !

Hallå allihopa !

Sitter just nu på kz och har nyss haft engelska prov, gick väl sådär men men. Kan säga att det var förjävligt att köra hit imorse nu när det kommit mer snö och det är plusgrader.

Igår red jag lektion för Yannic på Vera. Det är inte så mycket fokus på Vera utan mer på mig och min sits. Hade i princip bara fokus på sittben, höfter och lår. Har man bara ett samspel och koll på dessa delar så funkar allt med form och tempo super !

På söndag ska jag tävla dressyr(otroligt va ?) ska rida LB:1 på både Olle och Vera. Och så har jag helgstalltjänst i Strömsholm också, blir en jobbigt helg men de blir nog fin fint i slutet ;)

Ha de bäst !
// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0