Bara lite random sådär

Hela förmiddagen har jag lyssnat på tre olika låtar, inte bara men ganska ofta, och varje gång jag lyssnar på dem har jag jättesvårt att hålla mig för skratt. Två av låtarna är uppbyggda av låttitlar på olika rocklåtar och den tredje av gruppnamnen på de klassiska rockbanden som till exempel Iron Maiden, Judas priest, W.A.S.P osv. 
 
Låtarna är gjorda av Sabaton och deras låttexter brukar handla om olika slag runt om i världen som till exempel andra världkrigets alla olika slag. Så det är lite roligt att de har gjort de här låtarna för det är så annorlunda jämfört med deras normala texter. 
 
Låtarna som jag pratar om är
 
Metal Ripper 
 
 
Metal Machine
 
 
Metal Crüe
 
 
Refrängen på Metal Crüe
 
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlords watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the queen in crimson glory

Vet inte om ni tycker att det är så roligt men jag tycker det är jätteroligt eftersom att det här är min musikstil och jag lyssnar på dessa band dagligen i flera timmar och eftersom att Sabaton har gjort låtarna med glimten i ögat så är det väldigt bra, skrattar en hel del för mig själv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0