Lov är utmattande!

För mig så har lov en tendens till att bli helt fullproppad med en massa olika aktiviteter och det här lovet är det ingen skillnad på. Jag tror att jag är den enda som längtar till att skolan börjar så att jag kan få andas ut... Eftersom att jag inte har så mycket i skolan är det inte speciellt jobbigt.
 
Loven är inte jobbiga heller med de tar på krafterna. De är så fullproppade med häst saker att man nästan skulle kunna tröttna om man inte var jag, haha. 
 
Nu så blir det till att åka ut till stallet för att ta med Elmer till Hallsta för att löshoppas. Vi får se hur det går, han är löshoppad förut men inte med mig och senast jag var med på en löshoppning med Spirit så gick det som det gick... Han gjorde allt för att inte ta sig över hindret, gick mellan hinderstöden och väggen till exempel. Jag hoppas Elmer vet vad han ska göra så att vi slipper krångla!
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0