Dag 6 på lovet!

Har inte varit så pigg idag heller, jag vaknade tio över elva vilket var jätteskönt men när jag vaknade så fick jag inte fram nått ljud. Har troligtvis snarkat mycket inatt för min hals var sjukt torr och min näsa var helt igentäppt, så det var inte det bästa sättet att vakna på men jag var i alla fall utvilad!
 
Spirit fick en liten uteritt i alla gångarter, jag hade gramanen så han var jättefin men var ganska så sur. Jag brukar inte jobba Spirit i form när jag rider ut så han är van med att det är som en frizon från formarbetet så nu när jag har gramanen blir han väldigt arg och när jag skriver väldigt arg så menar jag att han börjar backa och försöker dra mig i sadeln sen när han går fram. Men han ger sig tillslut vilket är bra för vi måste få bort vår dåliga vana med att vi inte jobbar på rätt sätt när vi rider ut.
 
Elmer fick ett skrittpass barbacka för jag orkade inte mer. Jag har inte träningsvärk men mina ben och armar känns  lite lerlösa men imorgon så är det fokus på Elmer igen!
 
Har anmält mig till pay'n jumpen i Hallsta på söndag med Spirit och har då anmält mig i klasserna 90cm, 1m. Jag längtar efter att gå en felfri 1m runda så jag hoppas att vi kan göra det på söndag för det var bra längesen!
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0