Dag 5 på lovet!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har mått piss idag och legat i sängen halva dan och kollat på film. Min kropp är helt slut och det är bara tisdag än så länge... Men jag bet ihop och åkte iväg till träningen med Spirit och nu så tackar jag Yannic för att vi skulle stå i lätt sits utan stigbyglar som gjorde att jag blev segare än segast för jag har verkligen ingenting kvar. Jag har varit trött förut men såhär har jag då inte varit, jag vet inte ens hur jag ska beskriva det. Mina ben känns som att jag stått i 90 grader i 2 minuter och sen gjort en massa benböj, jag känner ärligt talat inte mina ben från knät och neråt för min lår gör så satans jävla ont.
 
Men jag är i alla fall glad att jag tog med mig Spirit för hade jag haft Elmer så vet jag inte om jag orkat hela passet. Jag har en ganska hög smärtgräns och jag klagar aldrig när en instruktör säger att vi ska göra något jobbigt men idag så var jag ett varv från att klaga. 
 
Mamma tog lite bilder på framridningen och filmade sen när det blev med hoppning, jag lägger upp film imorgon om jag hinner har en hel del att stå i imorgon med... Ni får ursäkta min ansiktsuttryck men det är inte lätt att se fin ut när varenda muskel i benen får mjölksyra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0