Varför missade jag inte tåget?

Idag var sängen sådär sjukt skön och jag snoozade jättelänge och fick kasta i mig frukost och bara sätta upp håret i en hästsvans för det blev en aning brottom till tåget... När jag kom till skolan så fick jag reda på att det var väldigt värt att jag skynda mig så mycket som jag gjorde för de första två lektionerna var inställda!! Gah! Blir så jävligt sur när det blir så här.
 
Så nu har jag en timme och 20 minuter kvar innan min nästa lektion börjar och jag har setat här i en timme och 35 minuter redan!!! Är inte på så bra humör just nu... Men sista lektionen idag är även den inställd men det tänker jag inte klaga över.
 
Idag blir det ingen ridning för det är Jessicas dag så jag ska försöka komma ut och träna mig själv. Det är inte det lättaste men nu så känns det som att min förkylning gått över så nu måste jag träna lite annat än ridning!
 
Hoppas ni får en bättre dag än mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0