Suck...

Denna dag kommer då tillbringas i soffan framför TV:en... Fick inte gå till skolan för att jag är sjuk och måste bli bra tills på söndag. Det är så typiskt att man blir sjuk precis innan den enda fälttävlan nu i höst. Men det är faktiskt inte så konstigt att jag blir sjuk med tanke på att jag hela tiden spänt mig när jag gick på Rudbeck. Nu när jag är på Real så slappnar jag av och då kommer förskylningen, hostan, halsbrännan och febern... Sen så är det bara pricken över i:et att man får ont i ryggen så att man inte kan sitta eller ligga för att det gör så jävla ont rent ut sagt.
 
Jag var såhär igår också så jag kunde inte rida för det skulle bara bli kaputt av allt. Blir ingen ridning idag heller för jag måste verkligen bli frisk innan söndag!!
 
Hoppas ni får en bättre dag än mig!!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0