Skolan

 
Hej allihopa !
 
Sitter just nu i skolan och kollar på Schindler´s list. En mycket bra film som alla borde kolla på :) Man förstår verkligen hur det var på den tiden och vilken skillnad det var på människorna. 
 
Idag händer det inte så mycket :) Slutar vid 2 och då ska jag till Olle. Vi ska bara ta en promenad idag, inte mer än så :) Det passar mycket bra, för mitt knä har börjat göra ont igen...
 
Sen ikväll ska jag städa mitt rum då min kära mor kommer i helgen :) Jag har helgstallltjänst och hon ska vara helgförälder. Så ska göra det rent och fint tills dess :)
 
Ikväll kommer det lite uppdatering om Hoppträningen i tisdags och Dressyrträningen igår, samt en planering hur resten av veckan kommer se ut :)
 
Slänger upp en till bild, tagen för ett tag sen. Har lite nya bilder på min data hemma, får ladda upp dem nästa helg ;)
 
Ha det bäst!
Puss&Kram
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

uppdatera!!! :)

2012-09-25 @ 13:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0