Ny header, igen!

Igår när jag hade ett antal timmar innan första lektionen så fixade jag den nya headern. Jag var ute efter en stilren header då jag tyckte den förra var ganska så plottrig. Själv tycker jag att jag lyckades väldigt bra med att försöka hålla det stilrent.
 
Har även skrivit en ny text om mig själv. Har varit ganska så irriterad på att det stått att jag var 16 men jag har inte gjort något åt det på flera månader. Men nu så är det fixat för jag är faktiskt 17, haha stolt! Jag ville skriva att jag gick på Strömsholm också men det får jag inte göra riktigt än... Tror jag ska försöka få tag på kansliet och fråga vilken plats jag är på nu. Men samtidigt vill jag inte få reda på om det står still... Vill bara veta om det går framåt!
 
Ikväll blir det dressyrträning med Spirit har en känsla av att jag kommer få jobba arslet av mig... Men på lördag så är det ju tävling i Arboga och då måste Spirit vara väl igenom riden och jag vill gärna ha lite tips i bakhuvudet!
 
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0