Lite snabbt inlägg :)

 
Hej alla :)
 
Tänkte skriva ett lite snabbt inlägg innan jag sticker iväg till min lektion. Dagen hittils har varit ganska lugn, började med Undervisningsmetodik där vi hade förevisnings lektion i hoppning. Vi fick tips om var vi skulle vara placerade i ridhuset och vart hinder skulle vara placerade bland annat :) Sedan var det ett litet hål till lunchfodringen som gick väldigt snabbt, efter det mat och nu sitter jag här :D
 
Lektionen som är kvar vet jag inte riktigt vad det är :) Men har den i ca 2 timmar och sedan är det helg som gäller, ska till hööks lite senare och köpa lite nödvändigheter, men kan skriva mer om det sen :)
 
Nu ska jag sticka iväg till min lektion, men slänger upp en gamal bild på mig och Olle så länge :) måste verkligen ta nya bilder :)
 
Ha det bäst !
Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0