Last friday night

Torsdag: Red dressyr i hagen, mycket lösgörande för Spirit var väldigt stel för att vara honom så det blev mycket voltjobb.
 
Fredag: Red ut i regnet för att vattenträna och rida lite intervaller. Spirit gick i alla vattenpölar förutom en? Han får tydligen för sig att vissa vattenpölar är okej men vissa inte. Han är lite knäpp min lille pojke. Intervallträningen gick bra, han var lite trög i början men efter en stund kunde jag rida i väldigt många olika tempon och då inte bara framåt.
 
Anledningen till att det inte blev något inlägg igår var för att det var lite brottom med att fixa stallet för klockan 17:00 skulle jag vara inne i stan igen för att umgås med lite kompisar. Måste säga att jag hade väldigt roligt och att maten vi åt var så sjukt god! Klockan 20 så blev det till att kolla på bio men vi hade problem med att välja film för nästan alla filmer som gick var uppföljare och det var alltid minst en person som inte hade sett första filmen. Men efter ett tag kom vi fram till att vi skulle se Total Recall. Det var sjukt mycket "fighting" scener och jag tror att de som har gjort filmen har haft svårt att verkligen försöka få ihop en bra story men den var helt okej,
 
Och ja om ni ser så la jag upp det här inlägget strax efter 9 på en lördag och det är för att jag hade fodring/utsläpp imorse så klockan halv 7 väckte mamma mig. Jag brukar faktiskt inte ha några problem att gå upp när vi har fodringen/utsläppet men idag var sängen så sjukt skön. Jag saknar den... Men det som är värst är att jag inte får sovmorgon imorgon heller!! För imorgon ska jag till Årsta Runsten och kolla på terrängen i Lag-SM och heja på Baståsen.
 
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0