Lång men härlig dag!

Nu så är man helt klar här hemma och i stallet. Har varit i stallet sen cirka 13:00 men den tiden behövdes då Spirit hade trampat av sig en framsko igår. Jag slår vad om att det är någonting som inte vill att jag ska tävla imorgon... Men vi fick tag på en hovslagare som vi var tvugna att åka till som hade sitt stall på andra sidan västerås. Fast det är lugnt värt att åka och slå på den den tappskon.
 
När vi kom hem från hovslagaren så longerade jag Spirit för jag var inte kapabel till att rida... Men imorgon då kommer jag rida även om hela min kropp säger ifrån för jag ska komma runt den där terrängbanan och så är det bara! Spirit var jätteduktig även fast den var massa traktorer som åkte runt lite överallt. Men när traktorerna slutat låta och så, så blev Spirit jätteavslappnad och jobbade på riktigt fint. Nu hoppas jag att han kommer vara sammarbetsvillig i först och främst dressyren.
 
Nu ska jag glo på TV och klockan 20:50 så börjar det hoppning på eurosport! :D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0