Hästfri

 
Japp ! Idag var det en hästfri dag. Mamma hade hand om olle idag så jag blev hästfri, ska sätta mig och plugga lite körkorts teori snart. Men nu är det Simpson ;)
 
Har varit på KZ idag. Började dagen med idrott. Vi skulle köra hinderbana. Lagom jobbigt var det men vi alla tog oss igenom det. Sedan var det dags för matte. Vi hade prov och jag tyckte det gick väldigt bra, men det återstår att se när vi får tillbaka proven. Hade sedan engelska, vilket innebar redovisning. Jag och Hanna hade skrivit lite om Pearl Harbour. Redovisningen gick väldigt bra :D Sista lektionen var svenska där va bara läste. Så dagen har varit ganska lugn och skön.
 
Var sedan till tandläkaren för en småsak så det gick väldigt snabbt. Sen hem till huset i Västerås, ta de lugnt och plocka ihop lite saker. Sen ut till Strömsholm igen :D Har skrivit min argumentation och nu sitter jag här :D
 
Så snart ska de pluggas men som sagt, först Simpson ;)
 
Ha det bäst!
Puss&Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0