Gissa vad!!!!

Imorgon säger jag farväl till min mac och alla andra grejer som jag lånat av Rudbeck för jag börjar på real på måndag!!
 
Det var en liten vändning som jag inte trodde skulle ske men allt för att slippa Rudbeck! Hade bara tänkt att ha real som ett andrahands val men jag kom in eftersom att det fanns platser, men jag väntar fortfarande på Strömsholm så platsen på real kanske inte är permanent.
 
Kan ju säga att trycket som vart på mina axlar i ett år nu är äntligen borta! Jag berhöver aldrig mer sätta min fot på Rudbeck efter imorgon! Sååååååå jääääävla skööööönt! Jag kommer få det ganska så chill på real med tanke på att jag inte behöver läsa några teoretiska ämnen knappt. Jag har ju redan läst alla gymnasiegemensamma kurser men jag kunde läsa om svenska och engelska så vi får se hur jag gör med det. Svenskan kommer jag definitivt läsa om för att få ett högre betyg men engelskan är jag rätt nöjd med, men vi får se hur jag gör. Kommer knappt ha några lektioner då jag redan sett schemat för Melina Norkola som går i den klassen visade mig den (kommer börja 12:30 på fredagar). På torsdagar kommer jag sluta 11:30 och tis-ons är det stall och på måndagar är det en ganska så normal skoldag. Helt awesome schema!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0