Veckans planering!

Nu är jag då på lite bättre humör vilket är bra för jag tycker inte om att vara arg för jag blir så himla otrevlig, haha.
 
Nu i veckan ska jag göra detta med Spirit:
 
Galoppera ut om underlaget tillåter
Dressyrjobb- skänkelvikning/skolorna
Dressyrjobb- sitsträning/ställning böjning
Longera
Skritta/jogga ut
 
Nu har jag skrivit ner vad som ska göras med Spirit den här veckan och jag hoppas nu att jag följer det här. Tänker inte skriva ner vilken dag jag ska göra de olika sakerna för då vet jag att jaginte kommer följa min planering. Men idag lutar det åt dressyrjobb- skänkelvikning/skolorna för det var ett tag sen och jag är väldigt sugen på att trimma lite dressyr.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0