Snabbt

 
Tänkte slänga upp ett snabbt inlägg bara !
 
Sitter just nu och har engelska, vilket inte är mitt bästa ämne... Lång skoldag idag och den går inte fort heller....
 
Ikväll blir det hoppträning, har bytt bett på Olle igen. Tillbaka till pelhamstången, men jag tror att detta kommer funka bättre. Jag ska försöka uppdatera ikväll efter hoppträningen :) Undrar vart Linnéa har tagit vägen, längesen hon uppdaterade. Hmm detta ska vi undersköka ;) 
 
Och så är det ju så att det är 1 månad och 20 dagar kvar tills jag fyller 18 :D
 
Nu ska jag fortsätta plugga så jag blir lite smartare :D
 
Ha de bra !
Puss&Kram
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

ni får komma igång och blogga nu!

2012-10-02 @ 13:55:41
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0