Saker jag är arg på

 
Känner att jag måste få ur mig lite ilska för jag är så jävla arg just nu, förlåt för att jag svär men jag hittar ingen annan bättre formulering.
 
1. Personen som ringde mig vid 20 i 12 inatt!
2. Att jag och Spirit inte funkar ihop längre...
3. Lite ekonomiska saker i harkus
4. När folk uttalar vänsta med ett långt ä när det är ett kort ä! För det heter inte Vääääänsta.
5. Troligtvis Torsten (grann katten) som slagits med Lasse så att Lasse är tvungen att vara inne och håller en vaken hale jävla natten.
6. Min rygg/nacke
7. Datorn som inte vill installera spotify
8. Min mobil som inte har tecking någonstans förutom inne i Västerås.
9. Andragrads ekvationer!
10. Pga att Lasse måste vara inne så måste jag sova på en hård jäkligt oskön soffa i minst en vecka till...
 
Jag orkar inte med att jag är så arg, det känns som att jag bara vill gråta för att jag är så arg och jag hatar att gråta! Men jag har i alla fall Elmer att se fram emot och jag vet att det inte kommer vara solsken för oss hela tiden men det kommer ändå att gå bättre än vad det går just nu när jag rider Spirit för det funkar inte med oss längre och jag blir bara ledsen när jag tänker på det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0