Praktik

 
 Idag har det då varit praktik och jag har då spenderat dagen ute i Bärsta som ligger där ute vid stallet någonstans. Vi fick göra det gamla vanliga att mocka utestallet, sopa, fodra osv. ni vet hur en vanlig stalltjänst går till. Men vid lunch blev det en tripp ner till Strömsholm för att Charlie och Ullrika skulle rida Azco och Clinton. Blev grymt sugen på att ta hem Elmer då, jag längtar så sjukt mycket till nästa onsdag!
 
När vi åkte till Strömsholm så åkte vi deras stora guldiga hästbuss och jag må då säga att jag inte tyckte om det för jag blev åksjuk på en gång och resten av dagen blev bara jobbig för att det kändes som att jag skulle spy hela tiden... Om jag åker en sån där buss igen så paxar jag framsätet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0