Mina onsdagar

 
Ja som ni vet så går jag på Real nu och för någon vecka sen så började vår praktik. Så varje onsdag är vi på våra olika praktikplatser och jag är då i Bärsta. Bärsta ligger en bit utanför kolbäck, väldigt nära där jag har Spirit för jag brukar rida förbi där ibland när man vill ut på en timmes runda.
 
Det som äger Bärsta gård som det då heter är Charlie siemerling och Ullrika Nilsson. Allt är verkligen jättefint där! Stallen är så sjukt fina och hästarna ska vi inte ens snacka om! Deras tävlingshästar är så himla fina och jag skulle lätt vilja ha en av dem. Men de är fortfarande unga så det är inte så många av dem som kommit ut på tävlingsbanorna än. Även fast de inte är ute och tävlar med alla hästar så är ALLA hästar jättefina och väldigt välridna och skulle kunna åka ut på tävling vilken dag som helst enligt mig. Riktigt fina är vad de är!
 
Man bli väldigt motiverad när man är där, jag känner verkligen hur jag bara vill upp på storhäst och komma upp i klasserna och bli så bra som det bara går!
 
Nu ska jag äta lite mat, ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0