HEEEEEEEEJ!!!!!!!!!

 
Äntligen har jag fått en dator som fungerar som jag vill! Så nu kan jag komma igång med bloggandet mera igen. Det har inte hänt så speciellt mycket sen jag skrev senast, visst jag var på Stora Ekeby och tävlade för någon vecka sedan men det gick ju som det gick... Mer än så tänker jag inte säga, haha.
 
En fråga som varit samtalsämnet lite till och från denna höst är: Ska vi sälja Spirit? Dam, dam, daaaam. Vet inte om det kommer som en chock för några men det är bestämt nu i alla fall. Spirit ska säljas men annonsen är inte ute än för den måste vara perfekt vilket den inte är än. Det har varit tufft att komma fram till det här beslutet men det känns ändå som att det är rätt beslut, jag är för lång för Spirit och jag behöver en storhäst. Jag vet att många inte tycker att jag inte ser för lång ut men det handar inte om att se för lång ut det handlar om att kännas för lång och för klumpig och för ivägen. Det är en jättejobbig känsla som troligtvis ät jobbig för Spirit också.
 
Vill bara klar göra en sak. Vi säljer inte Spirit för att det gick dåligt på sterk, vi säljer honom för att jag behöver en större häst och jag vill kunna utveckas mer. Det känns som att just nu står jag och Spirit och trampar på samma ställe för att vi har inget mer att ge varandra. Tro mig jag vill inte att det ska vara så för jag älskar Spirit med hela mitt hjärta och jag har gråtit floder närvi har diskuterat hur vi ska göra men det känns som att vi bestämt oss för rätt val.
 
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0