Dressyr hela dagen låååång

Idag har man då varit funktionär på Hallstas storhäst dressyr och det har varit lite svettigt några gånger men vi lyckades att hålla alla ridande nöjda (kom inga klagomål så jag antar det). Det som jag såg av alla ridande såg jättebra ut, lite unga hästar som tyckte domarbordet var lite läskigt menalla tog sig igenom programmet med lite olika procent.
 
Det blev även storsvit för hallstas hemma ryttare då 1:an och 3:an i LB:1 var ridskolehästar (Sparris och Bobby). Sen i LA:1 så blev 1:an Carro på hennes häst Castello och 2:an blev ochså Carro med Sparris. Så det blev riktigt fina placeringar för hallstingarna, grattis!
 
Spirit fick vila idag då det varit lite tufft på tävlingen idag och jag är fortfarande helt slut även fast det bara var en storhäst dressyr, men det tar på krafterna när man inte är så van att vara så aktiv så länge. Men jag har varit ut och pussat på min bäbis och han tyckte det var rätt skönt att få bara stå och käka lite hö. Imorgon blir det ett pass, dock vet jag inte vad jag ska rida än... Men jag kommer väl på något annars blir det jobbigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0