Det sa bara swoosh!

Nu så är Elmisen i sin box som han kommer bo i det kommande året och det blev lite skrik/tjut från Chokos sida när Elmer fick hälsa lite på sina blivande kompisar. Han mojsade/bäddade omkring i boxen så att han fick det precis som han ville ha det och såg ut att trivas där. Maten var god så jag antar att han var nöjd men lite konstigt var det när han kom ut ur tranporten såg det ut som.
 
Det gick verkligen så himla fort att från det att jag provred första gången och sen tills att vi tog hem honom. Det sa vara swoosh och nu har jag två hästar!!! Så imorgon blir det första turen ute vid nya stallet för Elmer och jag längar, kommer typ inte kunna somna ikväll dels för att jag är så himla glad och svävar på rosa moln och sen för att jag bara vill ut och rida med honom.
 
Dålig kvalitet på bilden men det är Elmer när han mojsar runt i sin nya box.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0