Dagen i Sura

Hejsan hoppsan! Igår så blev det en liten skritt runda för Spirit för jag kom ut till stallet lite sent så den hann bli svinkallt och mörkt. Så känslan att jag ville trimma lite dressyr försvann...
 
Nu så sitter jag i klassrummet i Sura och vi gick nyss igenom hästens färger och täcken, överträffade mig själv att jag visste så pass mycket som jag visste. Det vill säga jag kommer ihåg saker från teorin som man hade när man var nybörjare!
 
Dagen började med stalltjänst och det gick jättefort att bli klar även fast vi hade lite mer än vad vi brukar. Sen så har vi teori och som jag nyss skrev så har vi gått igenom hästens färger och på tur så är det hästens utrusning. Vi får se om jag överträffar mig själv där också. Efter teorin så blir det lunch och sen sitsträning på lina...
 
Ha en bra dag! För det ska jag ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0