Pay'n Jump - Bästaste Spirit levererade idag!

80cm
 
Framridningen blev väldigt lång för det var en massa starter och vi kanske tog ut honom lite tidigt men han hade redan stått i transporten jättelänge så det kändes ändå bra att vi tog ur honom när vi gjorde det. Det jag tänkte på under framridningen var bara att få fram honom, då inte försöka se fina ut som jag alltid brukar göra... Idag var det tillåtet att vara oprydlig. På framhoppning så hoppade han som en gud och allt var verkligen super!
 
Inne på banan så vet jag inte vad som hände. Spirits bjudning var något som jag inte känt på länge och då menar jag tillbaka till den tiden då han inte var fysiskt kapabel till att korta sig. Det var så grymt härligt men det kändes väldigt flängit men vi gick nolla så jag brdde mig inte ett skvatt om det!
 
 
90cm
 
Framriningen blev bara att skritta för det var inte så mycke starter mellan mina starter för jag startade bland de sista i 80 och första i 90 vilket jag tyckte var väldigt skönt. Inne på framhoppningen så ville Spirit inte alls som jag ville, han rev och han stanna och en gång stannade han men hamnade i oxern. Allt var verkligen kaos! Men jag gissar att det var för att det var trångt för det var en massa andra storhästar där som tyckte att de kunde stå lite överallt och brydde sig inte så mycket om att jag ville hoppa. Jag blev jätteorolig och ville inte riktigt gå in på banan för att det hade blivit som det blev på framhoppningen.
 
Men jag går in på banan och Spirit blir precis som i förra klassen och jag började små le för mig själv. Det var så sjukt kul att känna den bjudningen hos honom. Vi gick nolla även i 90 och jag är jätteglad men jag tror ändå inte riktigt på att vi gick nolla i båda klasserna, det var ett tag sen. Spirit visade sig från sin bästa sida idag och jag är så stolt över honom! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0