Morgonpigg var det här!

Elmer har redan fått sin skritt tur för idag. Har ju då ltie sovmorgon på fredagar så jag offrade min dyrabara sovtid till att åka ut till stallet för att skritta lilla rundan med Elmer. För att vara lite oren tyckte jag att han klev på riktigt bra men det var lite läskigt att gå förbi en stillaståenda lastbil som lät.
 
Spirit får sitt pass ikväll för att rida två stycken på morgonen blir nog lite stressigt. Fast tanken med att jag red Elmer nu på morgonen är för att jag kanske ska kunna hitta på något som inte har med hästar att göra efter att jag fixat med Spirit ikväll. Tillbringar så himla mycket tid i stallet nu, har inget emot det, men det kan vara lite roligt att umgås med lite kompisar ibland, haha.
 
Ha en bra dag!
 
Måste ta och fixa lite bilder på Elmer för de enda som jag har är de som jag lägger ut på instagram och ni ser ju vilken kvalitet som det är på de bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0