Ingen ledig stund!

Igår var det till att gå upp tidigt för att mogonfodra hästarna sen hem och äta frukost och packa till spökkvällen. Sen så var det iväg till stallet igen för att rida ut på pojkarna tillsammans med Josse och efter det hem och hämta grejerna inhandla det sista i matväg till spökkvällen och sen iväg till Hallsta. Där blev det till att pynta cafeterian, sätta ut spökrunda, förbereda alla lekar osv. Dagen sa ba swoosh och så var det slut och jag var uppe i 19h igår vilket tog på krafterna...
 
Nu på morgonen så skulle man städa och ta bort allt som vi pyntat fram och det är inte direkt min favorit syssla men det måste göras. Det som är allra jobbigast är att plocka ner den där jäkla spökrundan som tar en evighet och balsnören som är nån km lång som ligger i en höpåse är jäkligt tung!
 
När man nu är hemma så blir det till att äta lite mat sen iväg ut till stallet och så ska vi åka till ridhuset med Elmer och Spirit kommer nog få ett pass i paddocken hemma vid stallet. Vi får se hur Elmer reagerar när han ska gå in i våran transport och sen kommer till Hallsta men jag tror inte att det ska vara några problem.
 
Jag och min älsking Linn , haha :D
Jag och Jonna hade det kul ute i mörkret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0