Fick en minut över

Har nyss ridit på en liten fux märr som heter Goofie här på Sura och det var en super söt liten C-ponny. Ja, jag som är 170cm fick rida en C-ponny, har inte ridit det sen jag köpte Spirit och ärligt talat red jag inte mycket C-ponnysar innan det heller så det är ett antal år sedan.Hon är en liten dam som inte riktigt ville som jag ville och det började redan när jag skulla ta in henne från hagen. Vi sprang runt som två idioter för att jag ville fånga en häst som tydligt inte ville bli fångad. Men hon var snäll dock en aning seg inne i ridhuset men jag lyckades få fram henne och hon gick värsta fint större delen av passet och jag blev så stolt över mig själv.
 
Nu så ska jag bara vänta på att den andra gruppen i klassen rider klart och sen så ska jag åka hem till Elmer och rida honom för idag har Jessica Spirit. Så idag behöver jag nog inte vara så länge i stallet och jag behöver verkligen hem och plugga/kolla på gossip girl.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0