Dagens ridning 19/11-12

Elmer skulle få jogga lite i paddocken efter skrittvilan, kollas om han var okje osv. men det var han inte. Han visade inte mycket men det fanns orenhet där och jag vågade inte rida mer för jag vill definitivt inte att han ska bli värre. Imorgon blir det nog till att skritta en sväng då med för han visar inget i skritten utan det är bara i traven. Sen på onsdag så kommer massören ut och ska massera igenom honom för att kolla om det är någon överansträgning. Känner mig jättetaskig som har gått på så hårt med honom...
 
Spirit fick en skrittur dels för att han gick en del igår och jag tyckte att han hade gjort sig förtjänt av en chill dag sen så hade jag inte så mycket lust att rida efter att Elmer inte var fräsh. Så det finns inte så mycket att berätta om "passen" idag, det blåste svinkallt och det var allmänt inte mysigt att rida idag. Men man måste ta sig igenom de dagarna också för att ha hästar är en livsstil!
 
Bild från att jag och mamma skrittade ut i lördags (min mamma har jättemycket träningsvärk idag, mohahahah).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0